§1
[Definicje]
Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
- Portal – portal internetowy, a więc stronę internetową wraz ze wszystkimi jej funkcjonalnościami.
- Fundacja – Usługodawcę w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a więc Fundacja Teatru Exit w Krakowie, ul. Pachońskiego 6A, 31-223 Kraków, NIP 6793120089 świadczącą za pośrednictwem Portalu usługi elektroniczne, a także przyjmującą darowizny z wykorzystaniem usług Pośrednika usług finansowych Przelewy24, PayU S.A., PayPro S.A.
- Regulamin – niniejszy regulamin, a więc dokument, który właśnie czytasz.
- Użytkownik – osobę fizyczną, która korzysta z usług oferowanych za pośrednictwem portalu lub dokonująca za jego pośrednictwem darowizny z wykorzystaniem usług Pośrednika usług finansowych(po dokonaniu Darowizny zwany “Darczyńcą”).
- Pośrednik usług finansowych – Przelewy24, PayU S.A., PayPro S.A.
- Darowizna – środki pieniężne przekazane przez Użytkownika na cele statutowe Fundacji Teatru Exit.
- Darczyńca – Użytkownik, który dokonał Darowizny.
§2
[Postanowienia ogólne]
- Portal służy zbiórce środków pieniężnych na cele Fundacji oraz prowadzeniu komunikacji z Darczyńcami i innymi Użytkownikami.
- Użytkownik przed rozpoczęciem korzystania z Portalu ma obowiązek zapoznać się z regulaminem oraz polityką prywatności, zaś korzystanie z Portalu jest równoznaczne z akceptacją treści regulaminu oraz polityki prywatności.
- Użytkownik zobowiązany jest przestrzegać postanowień Regulaminu oraz polityki prywatności. Fundacja ma prawo usunąć konto Użytkownika oraz rozwiązać z nim umowę o świadczenie usług elektroniczną (przez którą rozumie się udostępnienie możliwości korzystania z Portalu) w razie naruszenia zapisów regulaminu.
§3
[Darowizna]
- Użytkownik przekazując środki finansowe dokonuje darowizny, a więc czynności prawnej uregulowanej w art. 888 kodeksu cywilnego. Umowa ta polega na przesunięciu składników majątkowych Użytkownika na rzecz obdarowanego pod tytułem darowizny.
- Dokonanie przelewu środków finansowych skutkuje wypełnieniem przesłanek art. 890 §1 zd. drugie kodeksu cywilnego, co oznacza, że niezależnie od niezachowania formy pisemnej, darowizna jest ważna i skuteczna.
§4
[Warunki techniczne korzystania z Portalu]
- Dla skutecznego świadczenia usług za pośrednictwem Portalu, Użytkownik powinien spełnić następujące wymogi:
- Posiadanie urządzenia umożliwiającego dostęp do Internetu;
- Dostęp do Internetu;
- Korzystanie z przeglądarki internetowej o ustawieniach umożliwiających prawidłowe wyświetlanie strony internetowej oraz akceptującej cookies;
- posiadanie aktywnego adresu elektronicznego.
- Jeżeli ze spełnieniem wymagań technicznych, o których mowa w ustępie poprzedzających wiążą się opłaty, obciążają one Użytkownika.
§5
[Zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną]
- Umowa zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia korzystania z funkcjonalności Portalu.
- Dla wykonania umowy może być potrzebne posiadanie przez Użytkownika konta w serwisie Pośrednika usług finansowych.
- Zawarcie umowy jest dobrowolne.
- Fundacja za pośrednictwem Portalu i na podstawie niniejszego regulaminu świadczy usługę, która polega na umożliwieniu – przy wykorzystaniu Pośrednika usług finansowych – przekazanie darowizny cele Fundacji oraz śledzenie postępów zbiórki, a także wysyłkę newslettera oraz przekazywanie treści marketingowych, jeżeli Użytkownik wyraził na to zgodę.
- Fundacja nie pobiera prowizji ani opłat dodatkowych od Użytkowników.
§6
[Ostrzeżenie]
Fundacja przestrzega przed zagrożeniami, jakie wiążą się ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, niestety, coraz częściej stosowane w przestępczości internetowej są ataki na tego typu portale. Fundacja będzie dokładała wszelkich starań dla ochrony Użytkowników przed takimi atakami, jednak apeluje o ostrożność, zdrowy rozsądek oraz prosi o zgłaszanie wszelkich podejrzeń dotyczących bezpieczeństwa świadczonych usług.
§7
[Ochrona danych osobowych]
- Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Fundacja.
- Regulacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, uprawnień Użytkowników, zakresu i celu przetwarzania oraz innych zagadnień związanych z danymi osobowymi zawiera dokument „Polityka prywatności”, który zostaje udostępniony Użytkownikom równocześnie z niniejszym regulaminem, a w odniesieniu do uregulowanej tam materii stanowi integralną część niniejszego regulaminu.
§8
[Reklamacje]
- Użytkownik ma prawo złożenia reklamacji pod adresem elektronicznym: fundacja@teatrexit.pl
- Fundacja nie później niż w terminie 14 dni odniesie się do reklamacji, odpowiadając na adres, z którego wysłane zostało zgłoszenie reklamacyjne.
§9
[Zmiany Regulaminu]
- Fundacja ma prawo dokonywać zmian w regulaminie.
- O zmianach regulaminu Użytkownicy zostaną poinformowani co najmniej 14 dni przed wprowadzeniem zmian poprzez umieszczenie komunikatu na Portalu.
§10
[Postanowienia końcowe]
- Regulamin obowiązuje od dnia jego ogłoszenia na Portalu, z zastrzeżeniem §9.
- Regulamin ma zapewnić harmonijną współpracę pomiędzy Użytkownikami a Fundacją, dlatego każdy Użytkownik ma prawo zgłaszać do niego uwagi i pytania, pod adres elektroniczny, o którym mowa w §1.